מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

איך הופכים משרד מיושן למשרד בעיצוב חדשני?

לאחר שנים שבהם המשרד פעיל ויש בו רהיטים ישנים, הגיע הזמן לחדש את הנראות שלו. הרענון של המשרד כולל החלפת הרהיטים יעניק חיוניות חדשה למשרד כולו ולכל העובדים.

החלטה על עיצוב מחדש של המשרד

במקרים רבים בעל העסק מרגיש שלאחר שנים רבות של הימצאות במשרד, הגיע הזמן לחדש. הוא יוצא מדי פעם לפגישות במשרדים אחרים ונחשף לנראות של המשרדים החדשים והמודרניים ודבר זה מדרבן אותו לבצע את השינוי המתבקש.

הדרך המתאימה ביותר היא לשכור את שירותיו של מעצב פנים שיגיע למקום, ימדוד את השטח ויציע כמה סקיצות לביצוע מהפך בנראותו של המשרד המיושן, כדי להפוך אותו למשרד מוביל בנראות שונה לחלוטין.

יחד הם מבצעים סיעור מוחות על האפשרויות הרבות, תוך התחשבות ביתרונות, בחסרונות וברצון להטמיע במשרד החדש את כל הצרכים של עובדי המשרד השונים. המגמה היא ליצור סביבת עבודה פונקציונלית, אך עם זאת שהיא תהיה מודרנית וחדשנית.

שינויים במשרד הקיים

מעצב הפנים מציע כמה קווים עיצוביים לבחירה. לאחר בחינה של כל האופציות יחליט מנהל העסק על האופציה שנראית לו המתאימה ביותר הן לאור תחום הפעילות של החברה והן לאור ההתאמה לצרכים השוטפים של העובדים ושל הלקוחות.

במסגרת מהלך הפיכת המשרד המיושן למשרד חדשני, משנים את המיקומים של החדרים השונים, יוצרים חלל גדול עבור האורחים הממתינים לפגישות שלהם, מטבח נוח לשימושם של העובדים, ניצול של המרפסת עבור כמה דקות של רוגע בין המשימות השונות ועוד.

החלפת ריצוף במשרד

במשרד הנוכחי קיים ריצוף ישן של המרצפות הבסיסיות וזה הזמן להרים אותן ולהתקין במקומן פרקט איכותי למשרדים. הפרקט מעניק למשרד מראה אקסקלוסיבי ואלגנטי, הן בבחירה של פרקט טבעי והן בבחירה של פרקט למינציה. בהתאם לכמות העובדים במשרד ולהרגלי ההליכה המינוריים או המוגברים במשרד זה, יחליט מעצב הפנים מהו סוג הפרקט המועדף.

אם ההחלטה היא על פרקט טבעי, אפשר לבחור דגם באחד מגווני החום הבהירים או הכהים, שיש בהם את הטבעות של העץ ואם מדובר בלוחות של למינציה, קיימות דוגמאות מרהיבות בשילוב של כמה צבעים.

ריהוט חדש למשרד

כדי ליצור שלמות עיצובית, יוצרים התאמה מיטבית בין הפרקט לבין הרהיטים החדשים. רוכשים שולחנות עץ יפהפיים עבור כל העובדים, עם שורה נאה של מגירות לנוחות מקסימלית. כמו כן שולחנות מעוצבים בגדלים הנדרשים עבור חדר הישיבות, לנוחותם של הקולגות המגיעים לישיבות מעת לעת. כיסאות אורטופדיים הם נושא חשוב ביותר, לאור השעות הרבות שבהן העובדים יושבים על הכיסאות מול המחשבים.

לכן רוכשים כיסאות בטיב מעולה ובגוונים שתואמים לצבעי השולחן. המטרה היא ליצור הרמוניה בכל החלל של המשרד וכך כל מי שמגיע אליו מתרשם מהחשיבה הרבה שהוקדשה לנושא העיצוב בכל רחבי המשרד.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.