מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

כסא אלומיניום

אם אתם מחפשים כסא “קשוח”. כזה שיתאים לגינה או למרפסת, כזה שיהיה עמיד בשמש החמה בישראל ברוב חודשי השנה וישאר אתכם זמן רב, כדאי לכם לשקול כסא אלומיניום.

אז מזה בכלל אלומיניום ומה הופך אותו לעמיד כל כך: האלומיניום הוא מתכת קלה עם צפיפות נמוכה אך קשה ביותר. מדובר על חומר טבעי וחזק מה שהופך אותו לחומר המושלם לריהוט עמיד לאורך זמן. בשמש הישראלית החזקה , בגשמים החזקים ובכלל בכל הקשור בפגעי מזג האויר, אחד הכיסאות המומלצים כדי ליהנות מהם במהלך כל השנה תוך ניגוב קטן הם כיסאות האלומיניום. בכל הקשור לעלויות מדובר בסכומים המתאימים לכל כיס לעומת עץ למשל. כיום, כיסאות האלומיניום המתקשרים לנו בעיקר עם עיצוב תעשייתיי עוברים מהפך ונראים ביתיים יותר. ניתן למצוא אותם במגוון עיצובים וצבעים שמחים שמשדרגים כל מרפסת או גינה פורחת, עם ריפודים שניתנים להסרה מה שהופך אותם לנוחים הרבה יותר. האלומיניום נחשב חומר מנימליסטי מה שמקנה לו יכולת להתאים לחללים מרווחים או קטנים.

איך בוחרים את הכיסא המושלם:

ראשית יש לזכור כי הרהיט המושלם הוא מה שמתאים עבורכם ועבור הצרכים שלכם. האם אתם צריכים כיסא שניתן לנייד בקלות, או לקפל כשלא משתמשים בו. יש מגוון שאלות שאתם שואלים את עצמכם כשאתם רוכשים כיסאות. מה שבטוח שכולנו רוצים ריהוט שילווה אותנו בנאמנות כמה שיותר זמן. כיסאות האלומיניום הם תשובה בטוחה לריהוט זול, עמיד, צבעוני, קליל וכל זה מגיע בעיצובים מרהיבים. בשונה מכיסאות עץ למשל, התחזוקה של כיסאות האלומיניום היא פשוטה. גם אם תנקו אותם על ידי הצינור בגינה הם ישרדו בקלות. וזה אפילו מומלץ היות והם לא מחלידים. בחורף אין צורך לדאוג מכמות הגשמים ישירות על הריהוט או בקיץ עם השמש החזקה.

לסיכום, אם פעם חשבנו שאלומיניום משמש בעיקר לתעשיות השונות, גילינו כי חברות העיצוב המובילות עושות שימוש מודרני ומתקדם בחומר העמיד והזול יחסית. האלומיניום עמיד בפגעי מזג האויר ומגיע בצבעים שמחים מה שהופך אותם למתאימים עוד יותר לגינות או מרפסות קטנות או גדולות. הכיסאות לא כבדים מה שמקל בניוד ונוכל למצוא מכיסאות מרווחים ועד כיסאות עדינים. האלומיניום מתאים כמובן גם כריהוט פנים למרות שהתרגלנו לשים אותו בעיקר בחוץ בגלל עמידותו.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.