מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

כסא בר

אין ספק, שהם כל כך יפים ותמירים שהם לעיתים גונבים את כל ההצגה. כסאות הבר הפכו כבר מזמן כפריט חובה בפינת האוכל במטבח, בחללי מגורים או בברים מדליקים. המגוון עצום והיכולת להתאים את סוגי הכסאות לצרכים האישיים גדול מאי פעם. מבחינה עיצובית, הם מתאימים לחללים מגוונים וניתן לבחור אותם ככאלו שמתמזגים בחלל העיצובי או להפוך אותם לפוקוס העיצובי. כיום, ניתן למצוא בקלות כסאות בר מתכווננים כך שהם מתאימים לכל גובה כך שיכולים להיות פינה נפלאה לכל בני המשפחה למשל.

מה צריך לדעת לפני שקונים:

אנו ניקח בחשבון כי הקנייה היא לחלל הדירה הפרטי. מקום. כמה מקום יש לכם עבור הכסאות. ישנם כסאות בר מאוד מפנקים, מרופדים ועוד. במידה והחלל קטן יחסית עדיף לכם לבחור במראה המנימליסטי. במידה ואתם חושבים כי מדובר בפינה שתשמש אתכם רבות ולא באופן אקראי השקיעו מחשבה נוספת. בנוסף, ישנה אפשרות לבחור בכסאות בר עם משענת וללא. או עם משענת קצרה. במידה ואתם מחפשים נוחות מקסימאלית העדיפות היא למשענת גבוהה לתמיכה מלאה. כמו כן, במידה והכסאות ישמשו קהל מבוגר יחסית אז עדיף עוד יותר.

בכל הנוגע לחומרים, המגוון הוא ענק. תוכלו למצוא כסאות בר מפלאסטיק עמיד בצבעים מדליקים או סולידים. עץ, היה ונשאר החומר המנצח וכמובן השילובים. עור ועץ, עץ וברזל ועוד. הכל תלוי בתקציב ובאיזה מראה מנסים להשיג. מה שבטוח, שהם ישמשו אתכם תקופה ארוכה.

בפן הכלכלי, כסאות הבר יכולים לעלות יותר מכסאות נמוכים אך לפעמים זה שווה. לאלו מכם שחושבים מחוץ לקופסא ורוצים שינוי, השדרוג לחלל הוא גדול ואלו מכם שהתאהבו בהם יתקשו לוותר לטובת הכסאות הנמוכים. במידה ויש ילדים קטנים בבית, יש להקפיד שלא יפלו או ישתוללו על הכסאות הגבוהים. למרות שהיום ניתן לבצע הזמנה במידות אישיות לחלל. כמעט לכל רשת שתיכנסו תוכלו להזמין עיצוב ומידות קצת אחרים. וטווח המחירים הוא גדול.

לסיכום,

כסאות הבר כבר מזמן יצאו מהבר לטובת החלל הביתי. הם מגיעים בשלל עיצובים ועשויים מחומרים שונים או משילובים. ניתן למצוא אותם בקלות כמעט בכל רשתות עיצוב הבית ואף להזמין עיצוב אישי שמתאים לכם. ישנה אפשרות לרכוש כסאות מתכווננים ומומלץ להחליט על כך טרם הרכישה ולהתייעץ עם המומחים לכך.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.