מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

להתייעץ? לברר? לשאול? לספר?

אנחנו כאן בשבילכם!

תוכן עניינים

כסא בר

לפי שמו ניתן לחשוב שכסא בר מתאים לפאבים ומסעדות בלבד, אך אפשר ליהנות מכיסא בר גם בבית, כשמתאימים אותו לסגנון החיים שלכם ולעיצוב הפנים. מה שבטוח – כיסאות בר מאפשרים לכם לשבת בנוח וליהנות מאווירה משוחררת יותר.

הכנסת כיסא בר לעיצוב הפנים גם מחוץ למקומות בילוי היא אמירה ברורה שמבטאת תרבות פנאי ואירוח נהנתניות יותר, וזה בדיוק מה שהוא נועד לו. היום אנחנו רואים כיסאות בר בכל מקום כמעט, ולא בכדי. הכיסא הגבוה נמצא בשימוש גם במקומות שבהם מתאים לאנשים לשבת בצורה משוחררת יותר ולא רשמית, אם זה בפינת האוכל בבית ואם זה במטבחון של מקום העבודה. זה הופך את הישיבה עם קפה הבוקר לנינוחה יותר וזה מקנה למטבח מראה מתוחכם יותר שיכול להתכתב עם כל סגנון עיצוב אחר.

כיצד כיסא בר הגיע למעמדו הפופולרי?

כיסאות בר מוצגים במרכז השולחן והכיסא בשלל סגנונות, משום שבדיוק כמו שברים ובתי קפה יש בשלל טעמים, כך גם הריהוט שמתאים לעיצוב שלהם. מכיוון שהכיסא הגבוה והייחודי הפך לחביב מעצבי הפנים, הוא נמכר היום גם בקשת של חומרים ועיצובים שיתאימו גם לסגנונות שונים של בעלי בתים. פעם כיסא בר היה רהיט חובה בסיסי במקומות כאלה ולכן היה עשוי מעץ בעיצוב של פאבים של פעם, ואחר כך הותאם לברים המודרניים והומי האדם של היום שבהם האינטראקציה נעשית מסביב לבר הענק. אחר כך נוסף כפריט ריהוט קליל ונוח למקומות מהירים שלא יושבים בהם זמן רב מדי, כמו גלידריות וברים של בריאות ושייקים. כך התפתח העיצוב היותר מודרני ממתכת או מפלסטיק. מרגע שמעצבים התחילו לחשוב על הכנסת כיסא בר בגבהים שונים גם למטבח ולפינת האוכל הביתיים, החלו לעצב אותם בהיצע רחב יותר של חומרים וסגנונות כדי שיתאימו לכמה שיותר עיצובים.

כיצד לבחור את סגנון כיסא הבר הנכון לכם?

ראשית, יש לומר שלא לכל בית זה מתאים אלא יותר לבתים שבהם יש מבוגרים שנוח להם לשבת מדי פעם על הדלפק במטבח עם כוס קפה ועיתון או נשנוש קל, או כאלה שזקוקים לכיסא בר לצורכי אירוח בתוך הבית או בחצר ובגינה. זאת משום שברוב המקרים לא מדובר בכיסא שיתאים לישיבה נינוחה של שעות רבות גם כאשר הוא מיוצר ומתוכנן בצורה אנטומית אופטימלית. עדיין, אין לו משענת גבוהה כלל או שיש לו משענת נמוכה לתמיכה בגב התחתון בלבד, או שהוא גבוה ומסוכן לילדים קטנים. היתרון הגדול של כיסא בר הוא שאפשר למצוא אותו גם בגבהי ביניים שיתאימו לאנשים שנוח להם לשבת כך, ושרוצים להוסיף פריט עיצובי וצעיר שמקליל את האווירה בבית ויוצר מראה מתוחכם.

כיסא בר יציב ונוח הוא המפתח

במרכז השולחן והכיסא מציעים לכם כיסאות בר שמיוצרים מחומרים יציבים ואיכותיים, ובעיצוב חכם ונוח, ואלה מקנים לכם שעות של ישיבה נוחה ונעימה בכל הזדמנות ולכל מטרה בביתכם. תוכלו למצוא אפילו כיסאות בר פניאומטיים שמקנים לכם גם נקודת משען לרגליים וגמישות רבה. בגלל גובהו בדקו שהבסיס שלו מקנה לו יציבות כדי להבטיח את השימוש הבטוח בו.

 

 

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.