מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

שולחנות זכוכית – כל מה שצריך לדעת

הורגלנו לחשוב כי הזכוכית היא חומר מבית “אמא” ובעיקר כחומר המשמש בעיקר לצורך התקנת חלונות. בעשור האחרון ישנה צמיחה משמעותית בשימוש בחומר לאלמנטים דקורטיביים אך שימושיים בבית שלנו. מריהוט משלים ועד שולחנות אוכל לשימוש יומיומי. הטכניקות השימושיות בזכוכית הופך אותה מחומר פרקטי כפי שהתרגלנו לחשוב לאביזר מודרני וחדשני. העיצוב בזכוכית בשנים האחרונות “הוליד” טכניקות שהפכו את החומר השביר להרבה מעבר. אחד החומרים שבהם בעיקר משתמשים היא זכוכית חסימה מה שהופך אותה למוצר עמיד יותר גם מפני שאיטות או טביעות אצבע.

כמו כן, אנו יכולים למצוא אותה בשילובי פרזול, מעקות, דלתות מעוצבות, יצירת עיטורים, טקסטרות ובגדול, השמים הם הגבול לאמנות השימושית. לזכוכית קיימת היכולת לשמור על ייחודה בכל מקום בה היא מופיעה. אם זה פנים הבית ומחוצה לו. כיום, נראה יותר ויותר את שולחנות הזכוכית מככבים בתערוכות או בחללי תצוגה. מבחר שולחנות האוכל גדל ומאפשר פיתוחי זכוכית מונעי שריטות ושברים ואפשרות שילוב עם חומרים טבעיים. אחד היתרונות הבולטים של שולחנות זכוכית היא להתאים את עצמם לאסתטיקה בבית ולהתאים עצמם לריהוט קיים או להפוך למוקד העיצוב וכל זאת כאשר “השקט” העיצובי נשמר ונותרת תחושה מנימליסטית.

אין ספק, שכיום ניתן לראות את שולחנות הזכוכית יותר ויותר מה שגם מוזיל את המחיר מבעבר והפוך נפוץ יותר בבתים ובמשרדים. שולחן הזכוכית מגיע במגוון עיצובי חריטה ומאפשר עבודה עליו. אם בעבר חששתם משריטות אך אפשר גם עם זה להיות רגועים.

לסיכום, אם חפצה נפשכם ברהיט זכוכית זה הזמן. המחירים יחסית נמוכים והמבחר עצום. לא עוד רהיטי עץ כבדים אלא זכוכית במגוון עיצובים ודוגמאות. החומר שבעבר היה מוכר יותר לחלונות הופך יותר ויותר סביבנו. הוא נוח לשימוש, נשמר לאורך זמן וקל לניקוי. מטלית לחה ואתם מסודרים. היכולת שלו להשתלב עם חומרים נוספים הוא עצום תוך גדי שהוא שומר על המרחב ולא “תופס” הרבה מקום בעין.

במידה ומדובר בבית עם ילדים קטנים העדיפו זכוכית חסימה כדי למנוע שריטות. מבחינת עלויות, תמצאו מגוון מחירים בשוק. תלוי בגודל השולחן והחומרים הנוספים שאיתו הוא משולב. למשל כעץ או ברזל. בגדול, השמים הם הגבול אך בהחלט מדובר ברהיט המתאים לכל כיס וחבל לוותר עליו לטובת הריהוט המסורתי. תהנו ואל תשכחו לראות כמה שיותר דגמים על מנת להתאים את האחד הטוב עבורכם. כמו כן, התייעצו עם המוכרים בחללי התצוגה ושתפו אותם בהרגלים והאם ישנם ילדים קטנים בבית. כך תתאימו את הרהיט המוצלח ביותר.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.