מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

להתייעץ? לברר? לשאול? לספר?

אנחנו כאן בשבילכם!

תוכן עניינים

כורסא

כמה נוח לשבת על כורסא שמתאימה בדיוק לגוף שלכם ומאפשרת לכם לשקוע בה שעות רבות, רק זכרו לבחור את הכורסא האיכותית שגם תחזיק מעמד שנים וגם תסב לכם שעות של הנאה.

בכל בית יש לפחות כורסא אחת שהופכת להיות פריט מיוחד, אמנותי או משפחתי. יש אנשים שהכורסא שלהם אינה מותרת לכל אחד במשפחה ויש כאלה שאם לא ישבו על הכורסא שלהם פשוט לא ירגישו בנוח. מה שיפה בכורסאות הוא שהן פריט ריהוט שאפשר להתאים לשאר הרהיטים כחלק בלתי נפרד מהמערכת, או כחלק נפרד, בעל עיצוב וסגנון משלו שעומד בפני עצמו. הסך הכל שמתקבל הוא זה שהופך את הבית שלכם למעוצב ומיוחד יותר. בדיוק בגלל זה מגוון גדול של כורסאות מחכה לכם במרכז השולחן והכיסא, כך שתוכלו להתאים כורסא נוחה לכם ולבית שלכם, שתשתלב בעיצוב המיוחד שלה בין כל שאר האלמנטים.

בחירת כורסאות לפי תפקידן

יש כורסאות שהתפקיד שלהן הוא הרב היותר מאשר פריט עיצובי ולכן הדרישות של בעלי הבית הן שיהיו בנויות בדיוק לפי התפקיד המיועד להן. כורסאות אלה בנויות בצורה שמותאמת לצורה האנטומית הרבה יותר מכיסאות רגילים, משום שהן מיועדות לישיבה ממושכת מול הטלוויזיה או יחד עם המשפחה והאורחים. משום כך, הן יהיו מסיביות ו”עוטפות” יותר כדי להעניק לגוף תמיכה מלאה, נוחות מרבית והרגשה שמזמינה להישאר שם עוד ועוד. זוהי אינה כורסא שמיועדת למשל לאירוח קצר מועד שבו הכורסא יכולה להיות נוחה אבל לא ממש ביתית. לכורסאות הנוחות שייכות כורסאות הטלוויזיה או כורסאות רכות ומעוצבות כך שיכילו את כל הגוף בנוחות.

בחירת כורסאות לפי סגנון עיצוב

כורסאות רבות נבחרות היום לפי טרנדים ועיצובים, ואנחנו יכולים להעיד במרכז השולחן והכיסא שיש אכן מגמה של אופנות שחלקן משתנות וחלקן נשארות קלאסיות וסולידיות. המגוון הגדול שנבחר בחנות משרת את הקהל שמחבב את כל הסגנונות האפשריים, כך שהכורסאות מתאימות הן לאוהבי הסגנון המודרני והמינימליסטי והן לחובבי הכורסאות האלגנטיות והיוקרתיות למראה. הוסיפו לכך את הכורסאות בעלות המראה העדכני, החדשני והשובב ותמצאו יצע מכובד מאוד שמקיף טעמים ותקציבים שונים.

בחירת כורסאות לפי חומרים

כורסא טובה חייבת להיות יציבה, נוחה ועמידה לשנים רבות, משום שהיא נושאת עליה אנשים במשקלים שונים לשעות רבות. יושבים עליה, מתרווחים עליה, משתרעים, נרדמים ונהנים מכל רגע רק אם היא בעלת שלד יציב וחזק שעומד במשימה. הכורסאות בחנות עשויות מחומרים חזקים ואיכותיים בלבד, מתכת ועץ, ומחוברים אל השלד האיתן מסגרת של כורסא שנבנית על ידי נגרי מרכז השולחן והכיסא המומחים, שיודעים בדיוק באילו חומרי ריפוד מעולים להשתמש. המבחר כולל עור, דמוי עור ואריגים שונים, שמחזיקים מעמד שנים רבות ואינם מתבלים בקלות. זה מבטיח לכם כורסא איכותית ואסתטית שמחזיקה מעמד שנים ונראית מצוין בכל טווח של זמן.

 

 

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.