מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

להתייעץ? לברר? לשאול? לספר?

אנחנו כאן בשבילכם!

תוכן עניינים

כיסאות משרדיים

היום רובנו יושבים על הכיסא מול המחשב או שולחן העבודה במשרד במשך שעות. ישיבה ממושכת כוללת גם את הילדים אשר ככל שהם גדלים הם נדרשים לשבת מול השולחן או המחשב יותר ויותר שעות. לכן, חשוב לבחור את הכיסא המשרדי הנכון, גם אם זו תהיה השקעה מעט גדולה יותר. ישיבה על הכיסא המתאים היא בריאה יותר לבריאות הגוף- ליציבה ולשרירים ומשמעותית  גם לתחושה הכללית. למה לשים לב בבחירת הכיסא המשרדי הנכון?

קודם כל- כיסא ארגונומי

כיסא משרדי צריך להיות קודם כל כיסא ארגונומי. כיסא ארגונומי הוא כיסא המותאם באופן הטוב ביותר למבנה הגוף שלנו ולכך שאנו מבלים על הכיסא שעות רבות. מבנה המושב ומבנה משענת הגב צריכים לתת לגוף יציבות ותמיכה. כיסא נחשב לארגונומי אם הוא כולל בתוכו קימור המתאים למבנה הגב- לשקע שבגב התחתון, אפשרות לנדנוד של המשענת קדימה ואחורה ואפשרות להחלקת הידיות קדימה ואחורה וגם כיוונון. הנדנוד מזרים טוב יותר את הדם והכוונון חשוב במיוחד כשזהו כיסא המיועד לילד שגדל.

ריפוד אוורירי ונעים

בכסאות משרדיים חשוב שריפוד הכיסא יהיה  אוורירי ומתאים לישיבה ממושכת. כולנו מכירים את ההידבקות הלא תמיד נעימה לספה או כיסא עם ריפוד עור. במיוחד בקיץ התחושה לא נעימה בכלל… אם בוחרים בריפוד ספוג, הוא צריך להיות קשיח ולא רך מדי. לריפוד רשת יתרון בכך שהוא אוורירי וגמיש יותר.

כסאות שיתאימו לסביבת העבודה

חשוב להתאים את הכיסאות לסביבת העבודה הספציפית ולאדם אשר עומד לשבת עליהם. למשל, חשוב לבדוק האם משענות לידיים נוחות ומתאימות יותר למהלך העבודה או שהן דווקא מפריעות. חשוב לראות האם כיסא מנהלים על גודלו יתאים או דווקא כיסא פשוט יותר במבנהו יהיה נוח יותר. אם מדובר על כיסא מנהלים, חשוב שלא יהיה רך מדי ויגרום לאדם היושב בו לשקוע בתוך הכיסא עד שקיעה בשינה…

להתאים את הכיסא לעיצוב הסביבה

כיסא משרדי הוא חלק אינטגרלי מהסביבה בה הוא נמצא. לכן חשוב שיתאים בסגנון שלו לסגנון העיצובי של החדר או המשרד. כדאי לרכוש כיסא בגוונים דומים לגוונים של החדר או המשרד, כולל גווני הריצוף, הקירות ושאר הריהוט. אם מדובר על כיסא משרדי לחדר ילדים, עדיף לא לבחור כיסא עם הדפס מצויר כי הוא יוכל להימאס על הילד עם גדילתו וכך, גם אם הכיסא מתכוונן ויתאים גם לילד גדול יותר, תצטרכו להחליף אותו בגלל העיצוב וחבל.

לבחור כיסא איכותי

בכל מקרה, חשוב לרכוש את הכיסא במקום אמין, מקום ותיק ומנוסה שיספק לכם שירות ואחריות. בדקו האם הכיסא הוא בעל תו תקן של מכון התקנים ועומד בתקנים המחמירים ביותר שישנם.

אנחנו במרכז השולחן והכיסא מציעים לכם כיסאות משרדיים וכיסאות מנהלים שונים, כולם איכותיים. תוכלו לבחור את הכיסא בעל העיצוב המתאים לכם והנוח ביותר עבורכם.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.