מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

להתייעץ? לברר? לשאול? לספר?

אנחנו כאן בשבילכם!

תוכן עניינים

כסאות עץ

בשנים האחרונות עיצוב הבית חוזר יותר ויותר אל העיצוב הכפרי, הקלאסי והטבעי. ישנו שימוש רב יותר בחומרי טבעיים אשר יוצרים אווירה חמימה. עץ מהווה חומר טבעי מרכזי וישנו שימוש בעץ בצורות שונות בבית או מחוץ לבית: בריצוף בפרקט אמיתי או דמוי פרקט להשגת מראה “עצי”, מזנונים ושידות מעץ וגם שולחנות או כסאות עץ.

כסאות עץ לכל מקום בבית

כסאות עץ משתלבים מצוין בכל מקום בבית. הם יכולים להוות ריהוט משלים בסלון, במיוחד בסלונים קטנים בהם אין מקום לשתי ספות או לספת ר’ גדולה. בסלונים כאלה צריך למצוא פתרונות ישיבה משלימים המתווספים לספה קטנה וצנועה. כסאות עץ, במיוחד אם הם מרופדים, נותנים פתרון נוח, יעיל, זול וגם נייד. הכסאות מתאימים כמובן גם לפינת האוכל, לחדר השינה, למטבח ולמעשה בכל מקום ברחבי הבית. העץ הוא חומר חזק אשר נשמר למשך שנים.

כסא חזק ודקורטיבי

כסא עץ נחשב לכסא כפרי, פשוט ובעל מראה וינטג’, אך היום עיצוב הכסא הוא עיצוב משולב: מצד אחד פשוט ובסיסי ומצד שני מוכנס בו תחכום, לעיתים חומר נוסף שיוצר ניגוד: מתכת או זכוכית למשל. ניתן לתת לעץ מראה וינטג’י עוד יותר אם זה הכיוון שאתם אוהבים באמצעות ריפוד עם הדפס או רקמה בעלי מראה אותנטי. ריפוד כזה נותן לכסא מראה שהוא לא רק ביתי, אלא ביתי בסגנון של פעם. ניתן להפוך את כסא העץ לכסא בעל סגנונות עיצוב שונים, מקלאסי ועתיק ועד חדשני ומודרני.

כסא שיתמודד עם ילדים קטנים

יש לכם ילדים קטנים? חוששים שפינת האוכל “תחטוף” נזקים כמו שריטות, מכות ועוד (הילדים יצירתיים במיוחד…)? בניגוד לכסאות זכוכית למשל שהם שבירים, העץ הוא חומר חזק וידידותי גם לילד השובב ביותר. במיוחד עץ מלא הוא חומר חזק ועמיד בפני שריטות או נזקים וגם אם יחטוף מכה הגונה מכדור (או כל חפץ אחר, אי אפשר לדעת…), הוא יעמוד בפניה.

צבעים, צורות ודוגמאות

את הכסאות תוכלו לרפד בדוגמה שתרצו, אך ניתן גם לעצב אותם בכל פעם באחרת באמצעות צביעה. צביעת עץ היא פשוטה ונשמרת כל עוד אתם תחליטו שזה הצבע המתאים לכם ביותר. ברגע שתחליטו אחרת תמיד ניתן לצבוע את הכסא מחדש בצבע אחר. גם כאן כמובן זהו עולם שלם. ניתן ליצור דוגמאות באמצעות שבלונות, לצבוע עם צבעים מיוחדים שיתנו לכסא מרקם שונה. בכל מקרה הכסא נוח, עמיד, וניתן להתאים אותו בקלות לסגנון העיצוב של הבית- מה צריך יותר?…

אנחנו במרכז השולחן והכיסא מציעים לכם מבחר גדול של כסאות עץ. ההיצע שלנו מגוון, כך שלכל סגנון עיצוב שאתם אוהבים תמצאו אצלנו את הכסא המתאים: עם ריפוד או בלי, מסוגים שונים של עץ, בעל מבנה מעוגל או מרובע- לכם רק נשאר לבחור.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.