מבחר עצום לכל תקציב - אספקה לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

כסאות עץ

אחד הרהיטים החשובים שתקנו לבית אם זה לפנים או החוץ הן הכסאות. כיום מדובר באלמנט דקורטיבי לכל דבר שיכול בקלות לשדרג את הסלון או פינת האוכל. הכסאות שנבחר וכדאי שנעשה זאת בחכמה אמורים לשרת אותנו נאמנה שנים רבות אלא אם כן אנחנו מאלו שמחליפים ריהוט כל שנה. עבור רובנו מדובר על רכישה יקרה שצריכה להתאים לחלל הקיים ולסגנון של הבית. חומרי הגלם משתנים מפלסטיקים ועד עץ. העץ הוא חומר גלם איכותי אך יקר ומנגד מדובר בהשקעה לטווח הארוך. השימוש בכסאות עץ מתאים לחללים רבים היות ומדובר בחומר אסתטי שלרוב נשמור על המראה הטבעי שלו כך שהיכולת שלו להשתלב בבית בלי לשנות הרבה מסביב הוא יותר מאפשרי. כסאות העץ מגיעים בגוונים שונים על הסקאלה. מעץ כהה וצבוע לכסאות עץ משוייפים בלבד ובהירים. השימוש בכסאות מעץ מתאים לחללים גדולים וקטנים בשונה מחומרים אחרים שקיימים בשוק. למשל מתכות.

מבחינת סגנון, השמים הם הגבול. ניתן למצוא כיום רהיטי עץ משולבים בריפודים לנוחות מקסימאלית ואפילו שילובים מחומרים שונים. אם כבר בחרתם בכסאות עץ זה לא הזמן לחסוך. בחרו בעץ איכותי. למשל, עץ אלון. לאלון יש טקסטורה מיוחדת והוא גם חזק. מה שאומר שכסאות ישמשו אתכם לשנים רבות ובעת הצורך גם לא תהיה בעיה לשדרג אותם אצל נגר מומחה. אם בשיוף או צביעה מחדש. כדאי לזכור כי ריהוט מעץ לא מומלץ לחשיפה לשמש או מגע עם מים. כך שאם אתם מחפשים ריהוט שלדעתכם יחשף לשמש מרובה למשל ריהוט בחצר ניתן לבחור בחומרים שדומים לעץ. למשל, סנדוויץ’, סיבית, MDF שיעלו הרבה יותר זול מעץ רגיל וכמובן טיב העץ שלהם יהיה פשוט יותר ותואם למחיר, הכל שאלה של עלות מול תועלת ומה היא העדיפות שלכם.

לסיכום, הבחירה בכסאות יכולה לשדרג פלאים כל חלל שחפץ בקצת שינוי ורענון. העץ הוא חומר טבעי ומומלץ לבחור בעץ איכותי בעיקר אם מדובר בכסאות פנים. השימוש בכסאות עץ מתאים לחללים מרובים. היות ומדובר בחומר טבעי ניתן לשלבו עם חומרים אחרים מעולמות שונים לגמרי. כל מעצב פנים שתקחו יגיד לכם שכדאי לעשות מיקס. במידה ורכשתם כסאות עץ אל דאגה, ניתן לשדרג אותם ולחדש את העץ בקלות ובזול יחסית ולאילו מכם שיש קצת סבלנות ניתן אף לעשות זאת לבד עם מינימום הדרכה ושבת אחת פנויה. במידה ובחרתם בכסאות עץ, נסו לא לחסוך בטיב החומר. זה אולי משתלם כרגע בארנק אך בעתיד תצטערו על כך. ריהוט מעץ מלא ופי כמה וכמה כסאות שמשמשים אותנו בבית ברמה היומיומית נשחקים מהר יותר לכן התייעצו עם מומחה והסבירו לו את הצרכים המיוחדים שלכם. למשל האם מדובר בבית עם ילדים קטנים, כסאות לפינת האוכל, החצר או כריהוט משלים לסלון.

משלוחים

איסוף עצמי

איסוף מאולם התצוגה
רחוב ירמיהו 23 ירושלים.
בימים א-ה בין השעות 10:30-21:30
לאחר הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.

עלויות הובלה

עד 2 כסאות 150 ₪
כל כסא נוסף 30 ₪
שולחן סטנדרט כולל הרכבה 350 ₪
פינת אוכל 650 ₪
כל המחירים הם לאזור ירושלים וסביבותיה.
האזורים בין נתניה לאשדוד תוספת 150 ₪.
אזורים אחרים יש להתעדכן מול המוביל (תוספת של בין 200-400 ₪)

עלויות נוספות

הובלה לבניין ללא מעלית- כל קומה החל מקומה 1 ומעלה תוספת של 50 ₪
הובלה בתוספת מנוף- בהתאם למנוף ולצורך.

אספקת מוצרים:

  1. אספקת המוצרים תהיה בין 7 –14 ימי עסקים מביצוע התשלום המלא.
  2. מוצרים בבחירה אישית יהיו עד 30 ימי עסקים.
  3. ימי עסקים לא כוללים :שישי, שבת, ערבי חגים, חגים וחול המועד.
  4. במקרים הבאים יתכן עיכוב באספקה מעבר לזמן המובטח: מלחמה, מצבי חירום, נזקי טבע ונסיבות ביטחוניות.

תנאי שירות:

*הובלת המוצרים מבוצעת לכל הארץ לא כולל ישובים מרוחקים או ישובים בסיכון ביטחוני.
*הובלת המוצרים תעשה לפי שיקול החנות אם במובילים שמועסקים בחנות או מובילים חיצוניים.
*על הלקוח להסדיר את התשלומים למוביל בעת האספקה לפי מחירון ההובלות, יש אפשרות להסדיר את התשלום גם דרך החנות.